Szanowni Państwo Lubelski Rynek Hurtowy S.A. informuje, że zgodnie z punktem III ust 7 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
w przetargu nieograniczonym na dostawę i wymianę stolarki okiennej w części budynku Lubelskiego Rynku Hurtowego S.A. w Elizówce.
ulega zmianie Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
w przetargu nieograniczonym na dostawę i wymianę stolarki okiennej w części budynku Lubelskiego Rynku Hurtowego S.A. w Elizówce w zakresie:
W specyfikacji dodaje się nastepujacy punkt:
I ust 7. Lubeski Rynek Hurtowy S.A. zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ( zminiejszenia) wielkości przedmiotu zamówienia do 30% wartości przedmiotu zamówienia wycenionego przez oferenta w ofercie.
W związku z powyższą zamianą wydłuża się termin składania ofert w Postępowaniu przetargowym nr 1. Przetarg na dostawę i wymianę aluminiowej stolarki okiennej i drzwiowej w części budynku administracyjnego Lubelskiego Rynku Hurtowego S.A. nowy termin składania ofert to 24 marca 2017 do godziny 12.00
Lubelski Rynek Hurtowy S.A. informuje, że został wydłużony termin składania ofert w przetargach :
Postępowanie przetargowe nr 1
Przetarg na dostawę i wymianę aluminiowej stolarki okiennej i drzwiowej w części budynku administracyjnego Lubelskiego Rynku Hurtowego S.A. nowy termin składania ofert
do 22 marca 2017 do godziny 12.00
Postępowanie przetargowe nr 2
Przetarg na dostawę i wymianę aluminiowych fasad szklanych w obiektach Lubelskiego Rynku Hurtowego S.A. nowy termin składnia ofert
do 22 marca 2017 roku do godziny 13.00
Elizówka, ul. Szafranowa 6 , 21-003 Ciecierzyn, Polska
info@elizowka.pl
Sekretariat: tel. +48 81 756 39 30, fax. 81 756 39 31
Biuro Obsługi Klienta tel. +48 81 756 81 06
Zespół służb porządkowych: tel. +48 81 756 83 08
Księgowość tel. +48 81 756 39 34
Kadry i akcjonariat tel. +48 81 756 39 35
Marketing tel. +48 81 756 83 08
Zintegrowany System Zarządzania Jakością tel. +48 81 756 83 08
Inspektorzy tel. +48 81 756 82 95