Przegląd i konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego i hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych

Ogłoszenie

Lubelski Rynek Hurtowy S.A. w Elizówce

 21-003 Ciecierzyn, ul. Szafranowa 6.  e-mail: info@elizowka.pl

ogłasza postępowanie ofertowe

Opis przedmiotu zamówienia:

Przegląd i konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego i hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych

 

Zakres przedmiotu zamówienia

Przegląd i konserwacja 130 szt.

Badania hydrantów 87 szt.

Próba ciśnieniowa węza hydrantu 75 szt.  

 

 

Nie przewiduje się składania ofert częściowych ani możliwości składania ofert wariantowych.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają kwalifikacje i doświadczenie w wykonywaniu robót podobnym charakterze i złożoności, oraz dysponują odpowiednim potencjałem wykonawczym.

Istnieje możliwość wykonania wizji lokalnej.

 

Ofertę należy złożyć na poniższym druku ofertowym zamieszczony

 pod ogłoszeniem.

Termin i miejsce składania ofert: 15 grudnia 2023 roku.

Sposób złożenia oferty: ofertę cenową podpisana i zeskanowaną należy przesłać drogą elektroniczną na adres techniczny@elizowka.pl

W ofercie prosimy o podanie cen jednostkowych oraz uprawnień do wykonywania przeglądów i badań podręcznego sprzętu gaśniczego oraz badania hydrantów.  

 

Informacji w sprawach postępowania

udzielać będzie Janusz Maziarz tel. 601 334 793 e-mail: techniczny@elizowka.pl

Zarząd Lubelskiego Rynku Hurtowego S.A. zastrzega sobie prawo do zmiany, odwołania, unieważnienia postępowania ofertowego bez podania przyczyny

 

 

 

 

 

 

DRUK OFERTY

 

 

pieczęć oferenta

 

  Lubelski Rynek Hurtowy S.A.

  Elizówka ul. Szafranowa 6,

  21-003 Ciecierzyn

 

 

 

OFERTA

 

 

My, niżej podpisani składamy ofertę w

 

W POSTĘPOWANIU OFERTOWYM NA PRZEGLĄD i KONSERWACJĘ PODRĘCZNEGO SPRZĘTU GAŚNICZEGO  

LUBELSKIEGO RYNKU HURTOWEGO S.A. W ELIZÓWCE”.

 

składamy niniejszą ofertę.

 

1. Oferujemy następujące ceny jednostkowe na konserwację, naprawę i zakup sprzętu gaśniczego:

  1. Konserwacja sprzętu gaśniczego:

 

Lp.

Rodzaj sprzętu gaśniczego

Konserwacja cena jednostkowa w zł PLN

1

Gaśnica proszkowa 1kg

 

2

Gaśnica proszkowa 2 kg

 

3

Gaśnica proszkowa 4kg

 

4

Gaśnica proszkowa 6kg

 

5

Gaśnica proszkowa 12kg

 

6

Gaśnica śniegowa GSn 5kg

 

7

Gaśnica śniegowa GSE 2kg

 

8

Konserwacja hydrant wewnętrzny

 

9

Konserwacja hydrant zewnętrzny

 

10

Próba ciśnieniowa węży hydrantowych

 

11

Likwidacja gaśnicy (złomowanie)

 

  1. Naprawa sprzętu gaśniczego.

Lp.

Rodzaj sprzętu gaśniczego

Naprawa cena jednostkowa w zł PLN

1

Gaśnica proszkowa -1 kg

 

2

Gaśnica proszkowa - 2kg

 

3

Gaśnica proszkowa- 4kg

 

4

Gaśnica proszkowa- 6kg

 

5

Gaśnica proszkowa - 12kg

 

6

Gaśnica śniegowa GSn-5 kg

 

7

Gaśnica śniegowa GSE2 kg

 

8

Szafka. Hydrantowa

 

9

Wymiana wężyka gaśnicy

 

10

Legalizacja UDT GP

 

11

Legalizacja UDT GS

 

12

Wymiana ładunku GP

 

13

Wymiana ładunku GS

 

14

Wymania zaworu butli w gaśnicy

 

15

Wymiana Gaśnica Proszkowa -1 kg

 

16

Wymiana Gaśnica proszkowa - 2kg

 

17

Wymiana Gaśnica Proszkowa- 4kg

 

18

Wymiana Gaśnica Proszkowa- 6kg

 

19

Wymiana Gaśnica proszkowa - 12kg

 

20

Wymiana Gaśnica Śniegowa -5x kg

 

Uwaga: Zmawiający poprzez wymianę gaśnicy rozumie dostarczenie nowego urządzenia gaśniczego.

 

 

  1. Dostawa sprzętu gaśniczego

Lp.

Rodzaj sprzętu gaśniczego

Zakup cena jednostkowa w zł PLN

1

Gaśnica Proszkowa 1-kg

 

2

Gaśnica proszkowa - 2 kg

 

3

Gaśnica proszkowa - 4kg

 

4

Gaśnica proszkowa- 6kg

 

5

Gaśnica śniegowa GSE -2 kg

 

6

Gaśnica śniegowa GSn -5kg

 

7

Prądownice

 

8

Węże hydrantowe WH-52

 

9

Instrukcje przeciwpożarowe

 

10

Zakup szafki hydrantowej

 

2. Na dostarczony sprzęt gaśniczy udzielamy Zamawiającemu gwarancji na okres ………………………………………………………………………… (słownie:…………………………………………………………) miesięcy  liczonej od daty  protokołu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia w danym roku kalendarzowym.

3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z regulaminem i dokumentacją postepowania i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz zdobyliśmy wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty.

4. Oświadczamy, że w niniejszej ofercie zostały skalkulowane wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania zakładanych efektów rzeczowych, a także do prawidłowego funkcjonowania systemu.

5. Oświadczamy, że podmiot przez nas reprezentowany jest związany niniejszą ofertą przez okres 20 dni roboczych od upływu terminu składania ofert.

6. Potwierdzamy, że reprezentowany przez nas podmiot spełnia wszystkie wymagania postawione w regulaminie, co zostało potwierdzone w dołączonych do oferty załącznikach i dokumentach i zapoznało się z specyfikacją techniczną.

7. W razie wybrania niniejszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy za wyżej wskazane ceny jednostkowe, na okres dwóch lat na warunkach zawartych w specyfikacji oraz w miejscu i terminie podanym przez Zamawiającego jednocześnie oświadczamy, że gdyby z naszej winy nie doszło do zawarcia umowy, ponosimy wszelkie szkody jakie w związku z tym faktem poniesie Zamawiający.

8. Zobowiązujemy się do udzielenia gwarancji na przedmiot umowy w terminach i na warunkach wskazanych w ofercie i projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

9. Przystępując do postepowania, oświadczamy, że dokonaliśmy wizji lokalnej i zapoznaliśmy się z terenem i zakresem prac, w którym realizowane będzie przedmiotowe zamówienie, a także uzyskaliśmy wszystkie niezbędne informacje w celu prawidłowego przygotowania oferty.

10. Oświadczamy, że rozumiemy, iż Zamawiający nie jest zobowiązany przyjąć najniższej, ani jakiejkolwiek oferty, jaką otrzyma.

11. Oferujemy dostawę i wykorzystanie urządzeń i materiałów zawartych w przedstawionej przez nas koncepcji wykonania przedmiotu zamówienia

12. Deklarujemy wykonanie przedmiotu zamówienia do dnia ………………………………………………….

13. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

Oświadczam, że zostałem poinformowany, że podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Podanie niniejszych danych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu oceny otrzymanych ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej. Administrator Danych Osobowych poinformował mnie, że nie ma zamiaru przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji w/w celu, nie dłużej niż przez okres 10 lat od zakończenia postępowania ofertowego lub do upływu okresu przedawnienia roszczeń. Po upływie wskazanego okresu dane zostaną usunięte lub poddane anonimizacji.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes administratora danych.

Administrator poinformował mnie, że moje dane mogą być przekazywane dostawcom usług informatycznych, prawnych i doradczych, a podmioty, które na zlecenie LRH S.A. dokonują przetwarzania danych osobowych działają w oparciu o umowy powierzenia (zgodnie z art. 28 RODO).

Administratorem moich danych osobowych jest Lubelski Rynek Hurtowy S.A. w Elizówce; dane kontaktowe: tel. 81 756 39 30, e-mail: info@elizowka.pl. Administrator nie powołał Inspektora Danych Osobowych.

Mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do ich przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania moich danych. Sprzeciw mogę zgłosić poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: info@elizowka.pl lub listownie na adres Elizówka 65, 21 – 003 Ciecierzyn. Przysługuje mi prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w razie uznania, że przetwarzanie moich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.

14. Do niniejszej oferty dołączamy:

 

.....................................................................................................................................

 

.....................................................................................................................................

 

.....................................................................................................................................

 

.....................................................................................................................................

 

.....................................................................................................................................

 

 

 

Miejsce .............................................  dnia. ...........................................

 

                                                                                         ...............................................................................

                                                                       /podpis upoważnionego przedstawiciela/

Lubelski Rynek Hurtowy S.A. w Elizówce

Elizówka, ul. Szafranowa 6 , 21-003 Ciecierzyn, Polska
info@elizowka.pl

Sekretariat: tel. +48 81 756 39 30, fax. 81 756 39 31
Biuro Obsługi Klienta tel. +48 81 756 81 06
Zespół służb porządkowych: tel. +48 81 756 83 08
Księgowość tel. +48  81 756 39 34
Kadry i akcjonariat tel. +48 81 756 39 35
Marketing tel. +48 81 756 83 08
Zintegrowany System Zarządzania Jakością tel. +48 81 756 83 08
Inspektorzy tel. +48 81 756 82 95